+380504684965 Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Читання

Параметри
Ціна  44 - 199
Вік
Тема

Що допоможе вивчити/розвинути

  • Сортування: За замовчуванням
  • Сортування: Назва (А - Я)
  • Сортування: Назва (Я - А)
  • Сортування: Ціна (за зростанням)
  • Сортування: Ціна (за зменшенням)
  • Сортування: Рейтинг (за зменшенням)
  • Сортування: Рейтинг (за зростанням)
  • Сортування: Код товару (А - Я)
  • Сортування: Код товару (Я - А)
  • Показати: 15
  • Показати: 25
  • Показати: 50
  • Показати: 75
  • Показати: 100
  • Сортування: За замовчуванням
  • Сортування: Назва (А - Я)
  • Сортування: Назва (Я - А)
  • Сортування: Ціна (за зростанням)
  • Сортування: Ціна (за зменшенням)
  • Сортування: Рейтинг (за зменшенням)
  • Сортування: Рейтинг (за зростанням)
  • Сортування: Код товару (А - Я)
  • Сортування: Код товару (Я - А)

Читання

Формувати навик читання необхідно поступово і послідовно, починаючи з звукового аналізу слова, а потім переходити до читання складів, слів, речень і текстів. Знайомство зі звуками - початковий етап навчання дитини читання. До моменту надходження в школу малюк повинен правильно і чітко вимовляти всі звуки рідної мови. Малюк повинен мати уявлення про голосних і приголосних звуках, розрізняти тверді і м'які, дзвінкі і глухі приголосні звуки. 

Наступний етап навчання читання - формування базового навички - уміння читати склади. Важливо, щоб малюк називав літери не окремо, а читав склад відразу, плавно співаючи його, як пісеньку. Добре освоївши навик читання відкритих і закритих складів, дитина переходить до читання слів - спочатку простих, а потім більш складних. Добре сформований навик читання слів і пропозицій дозволяє маляті перейти до читання невеликих текстів. На нашому сайті Ви знайдете вправи і посібники, які допоможуть Вашій дитині навчитися читати. 

Безумовно, в процесі спільного читання, відбувається інтелектуальний розвиток дитини - формується і розвивається його мова і мислення. Дотримання нескладних правил дозволяє зробити цей процес ще більш ефективним:

  1. Важливо співвідносити прочитане з об'єктами і подіями, що оточують дитину в реальному житті. Наприклад, прочитали про птахів - потрібно поговорити про те, яких з них дитина бачила у дворі, в лісі, на прогулянці. 

  2. Важливо обговорювати прочитане, пропонувати дитині відповідати на питання "Що тобі сподобалося / не сподобалося в книжці? Який герой? Чому саме він?" Можна намагатися передбачати розвиток сюжету - "Як ти думаєш, що буде далі?". Подібні міркування є прекрасною підготовкою дитини до виконання шкільних завдань, в яких потрібно буде відповідати на питання по тексту, висловлювати свою думку, і навіть є основою для успішного написання творів в майбутньому.

  3. Крім цього, читання дає можливість "проживати" різні ситуації, часто такі, з якими в житті дитина ще не зустрічалася. В цьому випадку обговорення прочитаного (так само як і гра) може підготувати дитину, дати їй досвід, якого в реальному житті поки не було.

  4. Якщо дитина просить почитати йому книжку повторно, тобто яку вже читали раніше, - потрібно читати. У процесі повторного читання у дітей відбувається запам'ятовування і засвоєння мовних конструкцій і зворотів (адже книжкова мова відрізняється від повсякденної розмовної мови). Тому вчителі та вихователі безпомилково можуть відрізнити дитини, якій вдома читають, від того, кому не читають - побудова фраз у цих дітей буде по-різному. Також в процесі повторного читання відбувається "засвоєння", прийняття нового досвіду.

Однозначно, потрібно читати дітям, причому як можна до більш пізнього віку. Можна і з підлітками влаштовувати вечори спільного читання. Тим самим ви будете формувати близькі стосунки зі своєю дитиною, зможете впливати на її цінності і переконання і, безумовно, внесете величезний внесок в її інтелектуальний та особистісний розвиток.

Читайте вголос вашим дітям! Ми бажаємо, щоб спільне читання і обговорення прочитаного приносило радість вам і вашим слухачам!