
Нова серія методичних посібників для педагогів
Шановні наші читачі, поціновувачі продукції ВГ «Кенгуру», наші вірні прихильники!
На всіх, хто зацікавлений у літературі, що стосується проблем інклюзії, — педагогів, батьків дітей з особливими освітніми потребами — чекає ГАРНА НОВИНА! Найближчим часом виходить із друку нова серія методичних посібників для педагогів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами: «Що робити? Чого робити не можна!»
Ці посібники створені у плідній співпраці з відомим італійським
видавництвом Edizioni Centro Studi Erickson, яке вже понад 40 років є лідером у
сфері освітньої, психологічної та соціальної літератури. Для педагогів ці книжки стануть незамінними
помічниками в роботі з дітьми, у яких спостерігаються проблеми із соціалізацією
і навчанням через РАС, СДУГ, дислексією тощо.
Серія «Що робити? Чого робити не можна!» — це підтримка вчителям,
які не бояться викликів, і батькам, які прагнуть зрозуміти свою дитину, що
допоможе їй зростати щасливою й
успішною, адаптуватися до соціуму та стати більш упевненою в собі.
У нових посібниках зацікавлені особи зможуть знайти багато відповідей на
актуальні питання, як-от: Як впоратися з емоційними розладами дитини, як здійснювати
профілактичну роботу, спрямовану на подолання
проявів булінгу у класі, як сприяти створенню атмосфери доброзичливості
й безпеки у школі? Автори надають корисні поради і рекомендації педагогам,
які не мають достатнього досвіду роботи з учнями, у яких є певні проблеми. Вони
пропонують практичні інструменти, що проходили апробацію протягом кількох років
у закладах освіти. Батьки зможуть ознайомитися з теоретичною інформацією
про проблеми їхньої дитини; отримати корисні поради і психологічну підтримку.
На сьогодні ми чекаємо виходу із друку дев’ять посібників, кожен з яких
присвячений окремій проблемі. Ось короткі відомості про кожну:
1 Гіперактивність, імпульсивність і неуважність. Посібник для вихователів у дитячому садку.
Автори видання описують поведінкові
особливості діточок; труднощі з увагою, імпульсивність, типові для дошкільнят,
і пропонують методи їх вчасного розпізнавання.
Посібник містить рекомендації щодо обережного корегування поведінки дитини,
підкреслюючи важливість гри, емоційної регуляції та партнерства з батьками.
2.
Аутизм. Посібник для вчителів початкової
школи.
Автори надають прості, практичні та
чіткі інструкції для вчителів, які ще не мали досвіду роботи з учнями із РАС.
Посібник допомагає зрозуміти причини поведінки дитини, дізнатися, які втручання
є корисними, а які, навпаки, шкідливими. Пропонуються практичні інструменти для
організації класного середовища, що сприяє зменшенню тривожності в дітей із РАС,
та поради щодо ефективної командної роботи та комунікації з родиною.
3.
СДУГ. Синдром дефіциту уваги та
гіперактивності. Посібник для вчителів початкової школи.
Посібник містить конкретні поради щодо
планування занять, підтримки концентрації уваги, попередження зривів і
формування здорових звичок. Виділяє ключову роль позитивного підкріплення,
адаптивного графіка навчального процесу та чіткого дотримання правил.
4.
Обдарованість
і талант. Посібник для
вчителів середньої школи.
Обдаровані підлітки, підлітки з
високим інтелектуальним потенціалом потребують не менше уваги, ніж діти із
труднощами у навчанні. Книга пропонує способи розпізнавання таланту, методи
індивідуалізації навчання та стратегії подолання емоційного вигорання в
обдарованих учнів.
5.
ОВР. Опозиційно-викличний розлад. Посібник
для вчителів початкової школи.
Це видання присвячене одному з
найскладніших типів поведінкових розладів — опозиційно-викличному. Автори
пропонують педагогам ефективні підходи для запобігання конфліктам, пояснюють,
як реагувати на провокації без агресії, як підтримувати позитивні зміни в поведінці
учнів; надають приклади вправ на розвиток емоційної саморегуляції.
6.
ОВР. Посібник для вчителів середньої школи.
Посібник адаптований для роботи з
учнями підліткового віку. У цьому віці поведінкові труднощі стають ще
виразнішими. Автори надають рекомендації щодо роботи з учнями, які виявляють опір, агресію,
нехтують правилами. Пояснюють, як уникати
конфліктів і створювати
середовище, де підлітки з ОВР почуватимуться безпечно.
7.
Дислексія. Посібник для вчителів початкової
школи.
Книга
допоможе педагогам розпізнати та підтримати учнів із дислексією на
ранньому етапі. Автори надають приклади
адаптації матеріалів, завдань, темпу викладання; пропонують інструменти для розвитку навичок
читання та зниження фрустрації в дітей із труднощами читання.
8.
Булінг. Посібник для вчителів середньої школи.
У посібнику увага акцентується на профілактиці булінгу у школі і навчанні реагувати
на випадки його прояву. Автори
пропонують вчителю інструменти для виявлення динаміки булінгу в класі. Як проводити
бесіди із жертвами та агресорами, як побудувати атмосферу довіри й безпеки, як співпрацювати з батьками…
9.
Емоційні
розлади. Посібник для
вчителів середньої школи
У цьому посібнику йдеться про
тривожність, депресивні прояви, емоційну нестабільність у підлітків. Видання
допоможе вчителям вчасно розпізнавати ці труднощі та грамотно діяти в подібних
ситуаціях. Автори пропонують стратегії
підтримки й профілактики, способи створення «тихих» безпечних зон та наполягають
на взаємодії із психологами.
Пам’ятайте! Кожна дитина заслуговує на любов і підтримку попри всі її
особливості та навіть вади. Ми впевнені в цьому! І ці дев’ять книжок — лише початок! ВГ
«Кенгуру» продовжує працювати над
перекладом і адаптацією посібників видавництва Erickson для українських читачів,
що стануть цінним ресурсом і допомогою у праці педагогів і житті батьків!
Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті та в соціальних мережах, щоб
бути в курсі нових надходжень.
До речі, у нашому каталозі вже у вільному доступі інші переклади книжок видавництва
«Еріксон»:
«У нас дитина з аутизмом»: практичний посібник для батьків і педагогів.
«Історії про видатних людей здислексією»: розповіді про відомих особистостей, які подолали труднощі, пов'язані з дислексією.
Серії ігор «Мемо» та «Математичне доміно».
Чекаємо на ваші відгуки і бажаємо успіху!
З любов’ю ваша КЕНГУРУ!
Коментарів (0)