Нет в наличии
150.00₴
Сторiнки:120
Мова:укр
ISBN:9786170936875
Адаптований продукт, може використовуватися для дітей з особливими освітніми потребами
- Короткий опис
Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів. В ньому описано етапи, завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу дітей групи з особливими потребами.
Пропоноване видання є результатом багаторічної дослідницької роботи автора та відображає його погляди на порушення комунікативної діяльності в дітей означеної категорії як на результат системного недорозвинення вербальних та невербальних компонентів психічного розвитку, діяльності та особистості, тобто системного психічного дизонтогенезу.
У даному навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного закладу.
Зміст видання:
• Передмова
• Особливості розвитку психічної сфери дітей
• Специфічнісь формування емоційно-вольової сфери у дітей з аутизмом
• Парадоксальність розвитку сенсорної сфери у дітей з аутизмом
• Паведінкові прояви, характерні для дітей з аутизмом
• Ігрова діяльність дітей з аутизмом та її особливості
• Характеристика комунікативної діяльності у дітей з аутизмом
• Ігрова діяльність дітей з аутизмом та її особливості
• Особливості розвитку мовленнєвої активності у дітей з аутизмом
• Навчання дітей з аутизмом комунікативних навичок
• Методика формування мовленнєвої активності у дітей з аутизмом
• Зміст першого етапу методики формування мовленнєвої активності
• Зміст другого етапу методики формування мовленнєвої активності
• Зміст третього етапу методики формування мовленнєвої активності
• Умови корекційно-розвивальної роботи з розвитку мовлення і дітей з аутизмом
• Принципи корекційно-логопедичної роботи з розвитку мовлення у дітей з аутизмом
• Післямова
• Словничок
Відгуки0
Відгуки з оцінкою