
Нова серія методичних посібників для педагогів
Шановні наші читачі, поціновувачі продукції ВГ «Кенгуру», наші вірні прихильники!
На всіх, хто зацікавлений у літературі, що стосується проблем інклюзії, — педагогів, батьків дітей з особливими освітніми потребами — чекає ГАРНА НОВИНА! Найближчим часом виходить із друку нова серія методичних посібників для педагогів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами: «Що робити? Чого робити не можна!»
Ці посібники створені у плідній співпраці з відомим італійським видавництвом Edizioni Centro Studi Erickson, яке вже понад 40 років є лідером у сфері освітньої, психологічної та соціальної літератури. Для педагогів ці книжки стануть незамінними помічниками в роботі з дітьми, у яких спостерігаються проблеми із соціалізацією і навчанням через РАС, СДУГ, дислексією тощо.
Серія «Що робити? Чого робити не можна!» — це підтримка вчителям, які не бояться викликів, і батькам, які прагнуть зрозуміти свою дитину, що допоможе їй зростати щасливою й успішною, адаптуватися до соціуму та стати більш упевненою в собі.
У нових посібниках зацікавлені особи зможуть знайти багато відповідей на актуальні питання, як-от: Як впоратися з емоційними розладами дитини, як здійснювати профілактичну роботу, спрямовану на подолання проявів булінгу у класі, як сприяти створенню атмосфери доброзичливості й безпеки у школі? Автори надають корисні поради і рекомендації педагогам, які не мають достатнього досвіду роботи з учнями, у яких є певні проблеми. Вони пропонують практичні інструменти, що проходили апробацію протягом кількох років у закладах освіти. Батьки зможуть ознайомитися з теоретичною інформацією про проблеми їхньої дитини; отримати корисні поради і психологічну підтримку.
На сьогодні ми чекаємо виходу із друку дев’ять посібників, кожен з яких присвячений окремій проблемі. Ось короткі відомості про кожну:
1 Гіперактивність, імпульсивність і неуважність. Посібник для вихователів у дитячому садку.
Автори видання описують поведінкові особливості діточок; труднощі з увагою, імпульсивність, типові для дошкільнят, і пропонують методи їх вчасного розпізнавання. Посібник містить рекомендації щодо обережного корегування поведінки дитини, підкреслюючи важливість гри, емоційної регуляції та партнерства з батьками.
2. Аутизм. Посібник для вчителів початкової школи.
Автори надають прості, практичні та чіткі інструкції для вчителів, які ще не мали досвіду роботи з учнями із РАС. Посібник допомагає зрозуміти причини поведінки дитини, дізнатися, які втручання є корисними, а які, навпаки, шкідливими. Пропонуються практичні інструменти для організації класного середовища, що сприяє зменшенню тривожності в дітей із РАС, та поради щодо ефективної командної роботи та комунікації з родиною.
3. СДУГ. Синдром дефіциту уваги та гіперактивності. Посібник для вчителів початкової школи.
Посібник містить конкретні поради щодо планування занять, підтримки концентрації уваги, попередження зривів і формування здорових звичок. Виділяє ключову роль позитивного підкріплення, адаптивного графіка навчального процесу та чіткого дотримання правил.
4. Обдарованість і талант. Посібник для вчителів середньої школи.
Обдаровані підлітки, підлітки з високим інтелектуальним потенціалом потребують не менше уваги, ніж діти із труднощами у навчанні. Книга пропонує способи розпізнавання таланту, методи індивідуалізації навчання та стратегії подолання емоційного вигорання в обдарованих учнів.
5. ОВР. Опозиційно-викличний розлад. Посібник для вчителів початкової школи.
Це видання присвячене одному з найскладніших типів поведінкових розладів — опозиційно-викличному. Автори пропонують педагогам ефективні підходи для запобігання конфліктам, пояснюють, як реагувати на провокації без агресії, як підтримувати позитивні зміни в поведінці учнів; надають приклади вправ на розвиток емоційної саморегуляції.
6. ОВР. Посібник для вчителів середньої школи.
Посібник адаптований для роботи з учнями підліткового віку. У цьому віці поведінкові труднощі стають ще виразнішими. Автори надають рекомендації щодо роботи з учнями, які виявляють опір, агресію, нехтують правилами. Пояснюють, як уникати конфліктів і створювати середовище, де підлітки з ОВР почуватимуться безпечно.
7. Дислексія. Посібник для вчителів початкової школи.
Книга допоможе педагогам розпізнати та підтримати учнів із дислексією на ранньому етапі. Автори надають приклади адаптації матеріалів, завдань, темпу викладання; пропонують інструменти для розвитку навичок читання та зниження фрустрації в дітей із труднощами читання.
8. Булінг. Посібник для вчителів середньої школи.
У посібнику увага акцентується на профілактиці булінгу у школі і навчанні реагувати на випадки його прояву. Автори пропонують вчителю інструменти для виявлення динаміки булінгу в класі. Як проводити бесіди із жертвами та агресорами, як побудувати атмосферу довіри й безпеки, як співпрацювати з батьками…
9. Емоційні розлади. Посібник для вчителів середньої школи
У цьому посібнику йдеться про тривожність, депресивні прояви, емоційну нестабільність у підлітків. Видання допоможе вчителям вчасно розпізнавати ці труднощі та грамотно діяти в подібних ситуаціях. Автори пропонують стратегії підтримки й профілактики, способи створення «тихих» безпечних зон та наполягають на взаємодії із психологами.
Пам’ятайте! Кожна дитина заслуговує на любов і підтримку попри всі її особливості та навіть вади. Ми впевнені в цьому! І ці дев’ять книжок — лише початок! ВГ «Кенгуру» продовжує працювати над перекладом і адаптацією посібників видавництва Erickson для українських читачів, що стануть цінним ресурсом і допомогою у праці педагогів і житті батьків!
Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті та в соціальних мережах, щоб бути в курсі нових надходжень.
До речі, у нашому каталозі вже у вільному доступі інші переклади книжок видавництва «Еріксон»:
«У нас дитина з аутизмом»: практичний посібник для батьків і педагогів.
«Історії про видатних людей здислексією»: розповіді про відомих особистостей, які подолали труднощі, пов'язані з дислексією.
Серії ігор «Мемо» та «Математичне доміно».
Чекаємо на ваші відгуки і бажаємо успіху!
З любов’ю ваша КЕНГУРУ!
Комментарии (0)