В наличии
200.00₴
Год издания:2023
Страниц:96
Язык:укр
ISBN:978-617-09-8319-0
Возраст:18+
Адаптированный продукт может использоваться для детей с особыми образовательными потребностями
- Краткое описание
Ця книга створена для батьків, педагогів, дорослих, що виховують дітей з гіперактивністю чи синдромом дефіциту уваги. Тут надана вичерпна інформація про те, що являє собою гіперактивність та дефіцит уваги, як надати допомогу, містяться практичні поради. Книга допоможе подолати складності, пов’язані з такою особливістю дитини, та відповість на багато важливих запитань.
ЗМІСТ видання:
Передмова
Як користуватися цією книгою
1. Познайомся зі своєю гіперактивністю
Перший розділ. Що таке дефіцит уваги та гіперактивність?
У родині
У школі
Із друзями
Другий розділ. Як я можу дізнатися, чи є в мене проблеми увагою, чи гіперактивний я?
«О боже... тільки в мене є ця проблема?»
«Нейроме... що?»
Третій розділ. У мене багато сплутаних почуттів
Четвертий розділ. Хто мені може допомогти? Що мені робити?
Як завести друзів та не втратити їх
Як стати хоч трохи більш організованим
Що робити, щоб покращити справи у школі
2. Як навчитися собі допомагати?
Наскільки ти неуважний та гіперактивний?
Що слід пам'ятати про гіперактивність
Пізнай себе краще
Опис емоцій
Що тебе робить щасливим?
Наскільки ти неуважний та гіперактивний?
Прийом ліків
Як вивільнити всю енергію, що в тебе є?
Навчись розслаблятися
Як покращити свій настрій
Що робити, щоб завжди знаходити щось позитивне у своєму житті?
Вирішення проблем
Учитися на помилках
Заводити друзів
Як знайти спільну мову з однокласниками?
Навчитися чекати своєї черги
Виконання домашнього завдання
Організація виконання домашнього завдання
Підказки, щоб організувати свій час.
Розплануй свій день
Дізнайся, як вчитися краще
Робити для себе пам'ятки
Поради для батьків
П'ятий розділ. Загальні помилки під час контролювання поведінки дитини.
Скупитися на похвалу та заохочення
Непослідовний контроль за проявами небажаної поведінки «Ні, ні, ні, ні, так»
Ілюзія рівноваги
Шостий розділ. Можливі способи контролювання поведінки
1. Зрозуміти проблему
2. Розробити план втручання
3. Використовувати позитивне підкріплення
4. Використовувати асертивне спілкування
5. Взяти тайм-аут.....
6. Дати можливість дитині зробити свій вибір
7. Використовувати програму з балами
Отзывы0
Отзывы с оценкой